Допомога
Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
Ми постачаємо обладнання з офіційною гарантією заводів виробників. Гарантійні терміни визначаються виробниками кожної одиниці устаткування.
Крім того, існує гарантія якісного монтажу сонячної електростанції, виконана нашими рекомендованими фахівцями. Гарантійний термін на монтажні роботи складає 1 рік після запуску електростанції.
Для подальшого сервісного обслуговування ми можемо укласти окремий договір про обслуговування. Купуючи обладнання у нас, ви можете бути впевнені у його якості та гарантійних умовах.
З якого моменту починається гарантія?
- з передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення продукції належної якості
Ми гарантуємо, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.
Обмін та повернення продукції належної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну у продавця. Заміна має бути здійснена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів.
Технічно складні товари належної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі не пізніше ніж через 30 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається протягом 30 днів після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 30 календарних днів.